Aktivitetsdag ved Bånngråttjønn i Skjåk søndag 8.oktober

Aktivitetsdag ved Bånngråttjønn i Skjåk søndag 8.oktober kl.12.00 - 15.00. Påmeldingsfrist: Seinast torsdag 5.oktober!

Pris: 200,- pr. familie (inkludert pølser, lompe som vi grillar ute. Varm/kald saft)

«E æ aktiv Æ du» er eit aktivitetstilbod for ungar i Nord- Gudbrandsdalen med spesielle behov, som fell utanfor organisert aktivitet, eller som ønskjer ei positiv oppleving i eit fellesskap. Vi ønskjer foreldre/føresette og sysken velkomne, og eventuelt andre ledsagarar.

Ved Bånngråttjønn er det gapahuk med bål-/ grillplass og tilrettelagt for rullestol. Ingen toalettfasiliteter.

Vi tek sikte på sosialt samvær og inkluderande aktiviteter med fallskjerm, sangleiker og evt forslag frå deltakarane.

Veg beskriving: Kjør til kommunesenteret i Skjåk, Bismo. Derfra følger du hovedvegen videre mot Strynefjellet og Stryn. Bånngråttjønn ligg ca 8,4 km frå Bismo sentrum, på venstre side av hovedvegen. Det er egen parkeringsplass i sørenden av vatnet.

Små og store må ta på høvelege klede for ute aktivitet.

Ta med noko varmt  å sitte på

Påmelding innan torsdag 5. oktober til Elisabeth Lunde tlf: 90958353l. Evt mail til Elisabeth.lunde@Lom..kommune.no

Ta kontakt dersom det er noko du lurar på.

Velkomne til ein aktiv og triveleg dag i Skjåk!