Gründertreff på Nilsbue kontorfellesskap

24. januar blir det gründertreff! 🤩

Vi kombinerer ei digital live-sending med eit fysisk treff og pizza-servering til påmeldte på Nilsbue kontorfellesskap 🍕

Program:
Du vil få et lite innblikk i disse bedriftene:
- Anders Skjelden i Lom & Skjåk Rørservice AS:
Etter 12 år som ansatt i ulike rørleggerfirma fikk Anders Skjelden lyst til å skape sin egen arbeidsplass i 2022. Bedriften er også i ferd med å bli godkjent som lærebedrift. Han vil dele hvordan den reisa har vært fram til i dag.
- Solveig Græsli på Ljosbakken gard
Ljosbakken gard holder til på Lesja, og har tidligere deltatt på "Gardsgründer" i regi av Skåppå. Her driver de med gårdsovernatting, Inn på tunet og mjølk- og kjøttproduksjon av storfe.
- Martine Thon Bråthen i Floravind:
Martine Thon Bråthen tok fart med å etablere sin egen bedrift, Floravind, som produserer håndlaga naturlig hudpleie av bl.a. lokale urter som hun finner i Lom og Gudbrandsdalen.
- Margrete Morken Bøye:
Starta opp for seg sjølv med drifta av Skjåk Trenings- og frisklivssenter. Ho er utdanna fysioterapeut og har ein master i folkehelse. Ho oppmodar andre til å tørre å satse på å skape sin eigen arbeidsplass og deler med oss dei erfaringane ho har gjort seg i reisa som gründer.
I tillegg vil du få hilse på Skåppå, som vil informere kort om etableringskurset som starter opp i februar.
Arrangementa er åpne for alle og er gratis, men husk påmelding.
------------------
Slik foregår det:
Digital sending på Facebook + fysiske møtesteder følgende plasser:
- Banken i Lesja sentrum for Lesja og Dovre
Påmelding: solveig@nordveggen.no
- Nilsbue kontorfellesskap i Lom for Vågå og Lom
Påmelding: ashild.amundsen@lom.kommune.no
- Kommunestyresalen i Skjåk
Påmelding: solvi.lemstad.hiller@skjaak.kommune.no
- Hub Otta for Sel
Påmelding: torfinn.stenersen@sel.kommune.no
Vi serverer pizza til deltakerne på de fysiske møteplassene.

Arrangør:
Kommunene: Sel, Skjåk, Vågå, Lom, Dovre og Lesja
Interkommunalt politisk råd Nord Gudbrandsdal

Arrangementet passar for deg som:

👉 Ynskjer å starte opp med eiga bedrift

👉 Driv som sjølvstendig næringsdrivande i dag, og ynskjer eit større nettverk med folk som gjer det same.

Sjåast vi? 🤞🏻 Påmelding til ashild.amundsen@lom.kommune.no dersom du ynskjer å delta fysisk i Lom.

Live-sendinga vil ligge ope for alle og krev ingen påmelding.

Arrangementet er eit samarbeid mellom kommunane Lom, Skjåk, Vågå, Sel, Dovre og Lesja. Velkome!🙌

Les meir om arrangementet her:

Åshild Myhre Amundsen
Næringssjef og landsbykoordinator