Ungdomsrådet treng nye medlemmar

Er du mellom 13 og 19 år - og ynskjer å melde di interesse for å vere med i Lom kommune sit ungdomsråd?

Kvifor har vi ungdomsråd?

i følge kommuneloven må alle kommuner og fylkeskommuner i NOreg ha eit ungdomsråd. Rådet skal syrje for at born og ungdom får seie si meining i saker som handlar om dei. Slik sikrar vi lokal unggdomsmedverknad. Det betyr ikkje at politikarane må gjer esom ungdomsrådet seier, men at dei skal vite kva ungdommen meiner før dei tek avgjersler.

Kven kan vere med i ungdomsråd?

Kven som helst mellom 13 og 19 år kan bli bvald inn i ungdomsrådet, og dei blir da vald for inntil 2 år. Medlemmar kan bli foreslått til rådet via til dømes elevråd, fritidsklubber eller frivillige organisasjonar. Men det er kommunestyret som vel kven som skal sitte i rådet.

Born og unge si stemme

Blir du medlem i ungdomsrådet, er roll adi kale for “folkevald”. Det betyr at du er vald til å vere ei stemme som born og ungdom i di kommune, eller ditt fylke. Å vere folkevald betyr at du lytter til og snakker på vegne av born og unge i di kommune.  Da er det ekstra viktig å tenkje nøye gjennom korleis du og ungsomsrådet kan vere barn og unge si stemme, særleg for dei som blir berørt, men som sjølv ikkje så ofte seier kva dei meiner. Det er viktig at du bidreg til å lage møteplasser slik at ungdom kan dele meinigane sine med ungdomsrådet.

Her kan du lese meir om kva eit ungdomsråd er.

Høyres dette interesant kan du melde di interesse på epost til ungdomskonsulent Oscar Amundrød seinast 30.11.23.