Varsel om oppstart av detaljregulering for Kulihaugen

Formannskapet i Lom vedtok 24.10.2023 å starte opp arbeidet med detaljregulering av Kulihaugen.

Føremålet med planarbeidet er å utvikle eit attraktivt og mangfaldig bustadtilbod for dagens og framtidas behov. Planområdet er på 37,1 daa, og er vist som område for bustader i kommunedelplan for Fossbergom frå 2020. Området omfattar både kommunal grunn og areal eigd av Opplysningsvesenets fond.

Planforslaget vil bli utarbeidd av Asplan Viak AS. Kartutsnitt som viser avgrensing av planområdet finn du nedanfor, saman med oppstartsbrevet og møteprotokoll frå formannskapet si behandling.

Spørsmål i samband med planarbeidet kan rettast til plan- og miljøvernrådgjevar Sander Sælthun, e-post sander.saelthun@lom.kommune.

Merknader og innspel som er relevante for arbeidet med reguleringsplanen kan sendast Lom kommune, Sognefjellsvegen 6, 2686 Lom, eller på e-post: post@lom.kommune.no innan 28. november 2023.

Varsel om oppstart av detaljregulering for Kulihaugen, del av gnr. 70 bnr. 1 og gnr. 70 bnr. 233 i Lom (PDF, 160 kB)

Kulihaugen - plangrense på Kommunedelplan (PDF, 626 kB)

Kulihaugen - plangrense på flybilde 2023 (PDF, 2 MB)

Saksprotokoll FS 2023-87 Oppstart av detaljregulering for Kulihaugen (PDF, 175 kB)