Stipend og legat

Er du folkeregistrert i Lom? Treng du økonomisk støtte til vidaregåande eller høgare utdanning i teoretisk og/eller praktisk retning? Lom kommune forvaltar fleire ulike fond og legat som du kan søkje på. 

Søkjarar på fond og legat må vere folkeregistrert i Lom kommune. Kunngjering av søknadsfrist blir annonsert i lokalpressa og kommunen si heimeside.

Du sender søknad via eDialog og finn generell informasjon om dette nederst på sida. Dersom eit stipend/legat har eigne søknadskriterier, vil du finne desse i nedtrekksmenyen til det gjeldande stipendet/legatet - i så fall er det dei som er gjeldande når du skal sende inn søknad.

Frist for å søkje hausten 2024 er 29.11.24.

SEND SØKNAD:

Du kan søkje via eDialogKlikk her for å søkje. Du må logge deg inn i ID-porten for å sende inn søknad via eDialog.

Skriv kva legat/stipend du søkjer på og last opp naudsynt dokumentasjon som vedlegg før du sender inn.

Søkjer du på legatmidlar til utdanning må du få med følgjande i fritekstfeltet:

•    Kva skule/line/fag/klasse du går
•    Om utdanninga er på heiltid eller deltid
•    Om du får anna støtte til utdanning (t.d. burtebuarstipend, trygdestønad, anna legat o.a.) – og dersom du får det, må du oppgje brutto stønad per år.
•    Butilhøve i skuleåret
•    Oppgje totale utgifter i skuleåret til skulepengar, bøker, bustad, reiseutgifter o.a.
•    Andre opplysningar/grunngjeving for søknaden.
•    Kontonr. for utetaling av stønad.

Du må hugse på å sende inn dokumentasjon på studie (studentbevis). Dette legg du ved som vedlegg i eDialogen.

Klikk her for å få meir informasjon om eDialog.
 

Opningstider

Lom kommune

Sognefjellsvegen 6

2686 LOM

61 21 73 00

post@lom.kommune.no

Orgnr.: 959377677

Opningstid Servicetorget

kvardagar: 10.00 - 14.00