Ope møte om kommuneplanens arealdel

Kommuneplanens arealdel for Lom er til høyring med frist for uttale 9. september. I samband med dette inviterer kommunen til ope møte 26. august kl 19:00

På møtet blir det gjeve informasjon om planforslaget og det blir anledning til å stille spørsmål. Både administrasjon og politisk leiing deltek.

Møtet er planlagt gjennomført på kommunestyresalen på Midtgard, og det blir også sendt digitalt med høve til å stille spørsmål via nett.

På grunn av restriksjonar knytt til Covid 19, må vi ha påmelding dersom du ønsker å delta fysisk på møtet. Dersom du vil delta fysisk på møtet må du melde deg på til anne.silje.berg@lom.kommune.no eller 905 83 658innan 24. august.

Lenke til digital sending av møtet vil vi legge ut her på nettsida når datoen nærmar seg.

Høyringsdokumenta finn du her.
Forslaget ligg også på kommunen si kartinnsynsløysing