Fyrste bustadkonferanse i Lom vel gjennomført

Sjå bilete og presentasjonar frå bustadkonferansen i Utgard torsdag 27.april.

Bustadkonferanse på Utgard

Torsdag kveld var det bustadar som stod på agendaen på Utgard i Lom. Dei frammøtte vart orientert om mellom anna bustadfinansiering, ledige bustadtomter og bustadsutviklingsprosjekt som er i emning i Lom. Til stades var ulike aktørar, politikarar og interesserte. Takk til alle som møtte opp for gode dialogar rundt bustadsutviklinga i Lom!

Ny nettside for Kulihaugen-prosjektet

Sjekk ut den heilt nye nettsida for Kulihaugen, og fylg med på prosessen framover! Du finn den på www.kulihaugen.no.

Her finn du presentasjonane frå kvelden:

Distrikssenteret - Variert bustadtilbod i distriktet: 230427_Varierte bustadtilbod i distrikta_Bustadkonferansen i Lom (PDF, 2 MB)

Natural State - GNIST og Kulihaugen: 230427 GNIST (PDF, 47 MB)

Clemens Eiendom og KonseptPLUSS - Heildøgns omsorgsbustader: otiumPLUSS (PDF, 4 MB)

Natural State - Minihus:  230427 Mikrohus (PDF, 8 MB)

Jotunheimen Bygg - Utbygging av Gjeisarjordet: Gjeisarjordet_Jotunheimen bygg (PDF, 3 MB)

Lom kommune - Ledige bustadtomter og utbyggingsprosjekt i Lom (PDF, 4 MB)
+ (XLSX, 14 kB)liste over alle ledige bustadtomter i Lom (XLSX, 14 kB)

Ta kontakt med Lom kommune for å få kontaktinformasjon til grunneigarar, vi har dessverre ikkje lov til å legge ut informasjon om det pga. matrikkelloven.

Hege Olimb Myhre
Bygdeutviklar og bustadkonsulent