Abonnentane blir oppmoda om å sortere avfallet mest mogleg, og nytte seg av moglegheitene for levering til miljøstasjonen. Informasjon om sortert avfall som kan leverast gratis og mot betaling på miljøstasjonen, finn ein i hentekalenderen eller på orienteringstavle på miljøstasjonen.
Høg grad av sortering gjev mindre restavfall, det vil seie mindre kostnadar som i neste omgang kjem deg til gode.
Fritidseigedomar som ligg inntil henterute for avfall kan ta kontakt med kommunen for å få utlevert sekkar jfr. § 10 i forskrift for kommunal revisjon
Ekstra rull med sekkar får du kjøpt i servicetorget på Midtgard.
Målgruppe for tenesta
Eigarar/bebuarar på eigedom i Lom kommune (privateigedomar eller bedrifter) er omfatta av kommunal renovasjonsordning.
Kvar skal avfall leverast?
- Sekkeabonnentar (heilårsbustadar og fritidshus/hytter der det ikkje er utplassert oppsamlingscontainer) plasserar sekkar (restavfall og plast) ved veg som blir trafikkert av henterute.
- Sekk/dunk må settast ut innan kl. 07:00 hentedagen.
- Plasser sekk/dunk lett synleg, og utan hindringar for renovatøren.
- Henteavstand er maks 10 meter frå veg som henteruta køyrer. For henting av sekk utover denne avstanden gjeld særskilte tilleggssatsar.
- Eigarar av fritidshus/hytter/setrer som ligg i område med utplassert oppsamlingscontainar, leverar avfallet til denne.
- Sekk som ikkje er av godkjent type (sekk med logo frå NGR) blir ikkje teke med av henteruta.
- Papir, papp og kartong kan leverast på miljøstasjonen eller til utplasserte containarar. I Lom finn du containarar på Galdesand, Lom sentrum (Kiwi og Coop), i Garmo og i Lia ved ljosløypa.
Bedrifter er ikkje pålagt å nytte den kommunale renovasjonsordninga, men kan tinge abonnement direkte frå NGR, eller få sekkeabonnement gjennom kommunen etter nærare avtale med NGR.
Lovgrunnlag
- Lov av 13. mars 1981 nr. 6 om vern mot forureining og om avfall kap. 5, med endring i lov av 11. april 2003.
- Forskrift for kommunal renovasjon, Skjåk, Lom, Vågå, Sel, Dovre og Lesja kommunar - FOR 2009-10-12 nr. 1467 gjeldande 01.01.2010.
Rett til å klage
Abonnentar som vil klage i samband med renovasjonsordninga sender denne skriftleg til Lom kommune, Sognefjellsvegen 6, 2686 LOM.
Bedriftsabonnentar sender klage direkte til NGR.
Dette kan du vente av oss
- Henting og forsvarleg vidaresending av avfall i godkjent sekk i medhald av hentekalender.
- Henting av returpapir og papp frå hushaldningar i medhald av hentekalender.
- Nyregistrering eller endring av renovasjonsabonnement.
- Behandling av eventuell søknad om gebyrfritak.
Saksbehandlingstid
Det er fortløpande handsaming av saker som gjeld renovasjon.
Dette ventar vi av deg
- God sortering av avfall slik at fraksjonane på enklaste måte kan vidaresendast til godkjent mottak.
- Levering av avfall i godkjent sekk til fast leveringsstad. Restavfall skal fyllast til maks 20 cm frå toppen, og kan ikkje vere meir enn 20 kg tung. Sekkar med plast skal knytast med dobbelknute.
- Sekkar som står utanfor stativ må vere knytt eller banda i toppen.
- Abonnent er sjølv ansvarleg for å sikre sekken mot "angrep" frå fugl og dyr.